2009. január 1., csütörtök

Sigmonster ,BUEK






Végre sikerült terepen is kiprobálni az új sigmát.
Első benyomások.?

Brutális..


Főleg a súlya, mérete átfogása. A minőségéről még nem akarok véleményt nyilvánítani mert még napsütésben nem tudtam kipróbálni. De eddig nagyon megvagyok vele elégedve. Bár egyértelmű, hogy elmarad a korábbi fix Canon 400/5,6-os objektív élességétől.
De zoom nyújtotta komponálási szabadság vastagon kárpótol.

Ma túráztam vele egy kicsit. 6-7 kilométert cserkeltem az egyik vállamon a gép az objektívvel , másikon az állványt cipeltem. De így nem lehetett vele kezdeni semmit. Mire összeszereltem minden élőlény a hegy másik oldalán volt mar.
Inkább rajtahagytam az állványon és a lábaknál fogva válra vettem. Így már gyorsabban tűzkész voltam.=)
Készült egy két tesztfotó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése