2010. december 29., szerda

Szikrázó tél





















Ma igazán ideális nap volt a fotózáshoz.
Szikrázó napsütés, kemény hideg, jó kis hó.

Na és persze alanyok is kellenek a jó képhez.
Azokban sem volt hiány.
Bár szarvas még mindig csak mutatóban látok. Azok is fiatalok és mesze elkerülnek..

Na de nem baj a kedvenc birkáimat lestem meg újra. Ha már ennyire koncentráltan vannak az etetők környékén megpróbáltam dokumentálni az öreg kosokat közülük.
Így legalább összetudom hasonlítani őket a későbbi vagy a nyári képeken.
A tél hiába "szelídíti" meg nem volt könnyű dolgom. Hol az acsarkodó disznók kergették el őket, hol a szelem változott meg és kúszhattam odébb. És a helyenként igen sűrű bozótos sem könnyítette meg a dolgom.
Na de 4-5 órányi fagyoskodás, kúszástól átázott gatyám, kabátujjam ellenére is sikerült egy jó pár kosról képet készítenem.
Nap zárásaként még egy jó kan is lencsevégre került ahogy próbálja becserkelni a hőn áhított asszonyát.=)

6 megjegyzés:

  1. Aztadurva.
    Az a két kép ami az utolsóelőtti sorban van a vadkucuról,és a kosról valami ultrabrutál!:)
    Nem mentem ki én ökör,pedig sütött a nap.
    Gondoltam ma...na perszehogy szemét ködös idő volt!:S

    VálaszTörlés
  2. Fullos ido volt az biztos.
    Ha gondolod ( gondoljatok) jovoheten kinezhetunk valamelyik nap. amig tart ez a hideg van vadmozgas..

    VálaszTörlés
  3. Én csatlakoznék egy +zavaró tényezőnek,ha lehet.Szerda?
    A szemből disznó tényleg nagyon jó,ritkán látni a szemüket is a képen,itt végre ott van.Szép időt fogtál ki tényleg.
    Sebi

    VálaszTörlés
  4. Én szerdán melózom, csütörtökön pihenek...de egy pénteki dolog érdekel!:)

    VálaszTörlés
  5. A hét második felére már rossz időt igér. Majd látjuk menetközbe mit mutat..

    VálaszTörlés
  6. Parádés sorozat, remek nagyvad felhozatal. Gratulálok!

    VálaszTörlés