2006. október 31., kedd

Későí találka.




Elhallgattak már a szarvasok, most a muflon csigák csattanásitól hangos az erdő. Szerettem volna muflon viaskodást fotózni, de egész délután hiába kuporogtam a magaslesen. Még csak nem is láttam őket.
Már jócskán lenyugodott a nap a mély völgyben mikor elindultam hazafelé.
Az erdei úton ballagva halk avarcsörgést, nagyvad vonulását hallottam meg. Gyorsan elő az állvánnyal. A fényképezőgépet ráerősítem, probálom beállítani a megváltozott fényviszonyoknak megfelelő értékeket. Iso 640 remélem elég lesz...
Lassan közelednek az úthoz, egy ritkás meredek domboldalon. Már látom őket, szarvasok. Egy fiatal bika, tehén, ünővel. Hárman vannak. Elsőnek a fiatal bika jön ki a tisztás szélére. Fákról csipegetve lassan ballag lefelé. A fényképezőgép kattanására felkapja a fejét, de megnyugszik és halad tovább. Az útra lépre rám néz és meredten figyel. Mint egy modell megvárja míg lefényképezem majd belép a sűrűbe. Utána ballagó tehénről is készül emlékkép..
Elvonultak, várok még egy kicsit de a teljes sötétedés véget szab a fotózásnak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése