2010. február 1., hétfő

Ismét SWE.








Kezdődik a meló. Újra Svédbe vagyok.
Ahogy néztem a repülőből észak felé mindenhol a tél győzedelmeskedett.
Persze gondoltam, hogy akkor jön meg a hó és a hideg mikor vissza kell utaznom melózni...
Ez már csak így szokott lenni.
Nos itt is zord idő van. Annyira, hogy befagyott a tenger is. A hajók kis csatornákon közlekednek a szigetek felé amit nem engednek befagyni ( egyenlőre). Furcsa látvány volt, hogy körbenézve minden fehér. Mint egy nagy szántás az Alföldön. Csak nincsenek facsoportok.=)
Persze a tenger itt nem úgy fagy be mint egy édesvizű tó. A jég töredezik és a darabok hol újra összefagynak, hol eltörnek. A hajó mellett hullámozva válnak szét. Érdekes látvány..
Hát még a hajón ülve hallani ahogy folyamatosan törjük a jeget. Nem hiszem, hogy ezek a hajók erre vannak tervezve.
Egyenlőre közlekednek..=)

2 megjegyzés:

  1. Hmm...nem szeretem a hideget...arrafelé gondolom extrém módon szokott hideg lenni!:D
    Kitartást!:D

    VálaszTörlés
  2. Az idei tél itt is extrem. Mivel egy kis sziegeten vagyok a tengeren általában nem szokott a tél kemény lenni a tenger jotekony hatasa miatt. De iden.. Szénné fagyott minden. 5 hete 20-30 cm -es ho van. Es hordja a szél kemenyen.
    Elevezem ezt is. En szeretem a telet. Bar a hegyekben jobban elveznem.=)

    VálaszTörlés