2008. január 1., kedd

Álomvilág..



Végre sikerült!

Azt a KÉP-et elkészíteni amit szerettem volna.

"Zúzmarás erdei táj szarvassal".
A szilveszteri kevés alvás után reggel 6 órától már az erdőn vagyok. Az elmúlt 3 napban minden nap szinte reggeltől estig úton voltam. Nem lehet betelni ezzel a látvánnyal. Ilyen bársonyos, zúzmarától roskadozó erdőt még nem láttam. Gyönyörű.. A délelőtti cserkeléskor szinte semmit nem láttam. Csak egy megugró kondát. Fotózásra idő nem volt. Kora délután egy régi, összedőlt nagyvadetető romjánál pihentem le egy kicsit. Lepakolva a felszerelést haraptam egy kicsit.
Elég fáradt vagyok már az elmúlt napok 10-15 kilométeres sétáitól..
Ahogy üldögélek a szemben lévő hegyoldalon szarvasok jönnek ki egy erdei tisztásra. A zúzmara súlyától lehajló ágakról rügyeket csipkednek. Magasra felnyújtott fejjel érik csak el. Sajnos messze vannak. Azért készítek róluk egy két képet. Mikor visszanézem a gépen akkor tűnik csak fel igazán, hogy nem is baj a nagy távolság. A környezet fraktál jellegű ismétlődése még hangulatosabbá teszi. Készítek még képeket különböző zár és blende értékekkel a hó és a köd miatt. A 400-as objektivvel szabadkézből csak a nagyvadetető lábának támasztva fotózok. Igazából csak otthon a monitor előtt látom, hogy sikerült egy régi nagy tervemet megvalósítani...

2 megjegyzés:

  1. Ez az egyik legjobb természetfotó amit valaha láttam. Mint a mesében, tökéletes. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.. Nekem is az egyik kedvenc fotom..

    VálaszTörlés